uwshoponline.nl

Nieuws omtrent online winkelen

Live chat service: Een review

Laatst hoorde ik over het fenomeen live chat service. Ik had bij dit woord nogal rare ideeën, dus ik besloot uit te zoeken wat deze service nou precies inhield. En zo kwam ik terecht op een website met webshop waarbij ze gebruik maakten van deze dienst. Ik nam de proef op de som en besloot wat te bestellen bij deze winkel. Tijdens het bestelproces liet ik me helpen door een medewerker van de desbetreffende winkel door middel van de ingebouwde live chat service. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier eerst sceptisch over was, maar uiteindelijk zeer te spreken was over deze manier van service! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik graag mijn ervaring met jullie deel in onderstaand review. Als jij ook geïnteresseerd bent in het gebruik van een live chat service, moet je vooral verder lezen!

KEuzeproces

Allereerst liet ik mij adviseren tijdens het keuzeproces. Ik twijfelde nog tussen product Y en product X en de meneer achter de live chat was zeer kundig in het mij begeleiden tijdens mijn keuzeproces. Hij wist de juiste, doortastende vragen te stellen, waardoor het voor mij helderder werd wat ik precies wilde. Ook probeerde hij me niet per se iets aan te smeren. Althans, zo voelde het totaal niet. Hij heeft me namelijk geadviseerd om een lagere kwantiteit van het product te kopen, om het uit te proberen. Daarbij gaf hij het advies om later meer aan te schaffen, als ik tevreden was over het gebruik. Kijk! Daar kon ik echt wat mee.

Bestellen

Tijdens het plaatsen van de order ging het 1 en ander mis met mijn IDeal betaling, waardoor ik een beetje gefrustreerd raakte. En daar was weer mijn held: de medewerker achter de live chat service. Deze persoon zorgde er voor dat ik snel mijn bestelling kon afronden en gaf me nog een klein cadeautje bij voor het ongemak. Als dat geen service is, dan weet ik het niet meer! Al met al ben ik zeer tevreden over het gebruik van een live chat service. Ik vind het de optimale manier van klantenbediening en klantenservice. Ik hoop dat alle webwinkels hier gebruik van gaan maken, omdat het snel, gemakkelijk en anoniem is. Daarnaast zijn er genoeg oudere mensen  (zoals ik) die soms moeite hebben met het digitale werken en voor deze doelgroep is het helemaal ideaal. Zo hoef je niet te bellen, maar wordt je wel ter plekke geholpen. Een echte aanrader dus!

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2018 uwshoponline.nl

Thema door Anders Norén